Kaj povezuje zgornje besede? V naslovu zapisane samostalniške besede predstavljajo prostor; prostor, ki izpolnjuje različno vlogo. V vse tri se je v ponedeljek, 29. januarja, prelevila učilnica za slovenščino. Potekal je namreč timski pouk – povezava dveh predmetov, tj. angleščine in slovenščine. Tema timskega pouka je bila Oscar Wilde – življenje in delo; cilj pa sinteza pridobljenega znanja o avtorju in njegovem opusu pri obeh predmetih.

Najprej so dijaki spoznali učilnico v vlogi gledališča. Da bi bili pri tem čim bolj uspešni, so se morali prelevili v gledalce. Maturantje so bili tako priča odigranem prizoru dveh članov šolskega dramskega krožka Tadeja Brodariča (2. ST) v vlogi Jožefa Smrekarja in Mihe Babiča (3. bG) v vlogi Alberta Hrastarja. Prijatelja Jože in Bert v konverzacijski komediji Oscarja Wilda Važno je imenovati se Ernest sta ves čas v hudomušnem besednem sporu, o čemer so se četrtošolci lahko prepričali.

Iz vloge gledalca v gledališki dvorani so dijaki četrtih letnikov skočili v vlogo tekmovalcev. V skupinah po trije so tekmovali, kdo bo izbral največ pravilnih odgovorov na temo timskega pouka. Na tekmovališču se bil hud boj, saj so na kviz maturantje prišli oboroženi z znanjem. Po zaključku kviza so ugotovili, da je bilo vredno potruditi se, saj je zmagovalno trojico čakal cvet lilije.

Čisto na koncu pa se je prostor SL 1 ali št. 24 vrnil v svojo osnovno vlogo, in sicer učilnico. Dijaki 4. a in b gimnazije so analizirali besedilo iz trivialne komedije za resne ljudi, iz katere so si prej ogledali zaigran prizor.

Da je timski pouk uspešen, je potrebno vanj pridati: ščepec dobre volje, vejico načrtovanja, žlico znanja in … šopek lilij.

Mag. Anita Starašinič

(Obiskano 141 krat, 1 krat danes.)
Dostopnost